fbpx
תזכורות תזכורת

אינטרנט ביתי הכי זול – ככה תשלמו פחות

אינטרנט ביתי קריטי לאיכות החיים ולתקשורת שלנו עם העולם החיצוני. עם זאת, לא בטוח שאנחנו יודעים איך לבחור אותו ובטח ובטח אם אתם מחפשים מסלול אינטרנט ביתי הכי זול.

אז מה מרכיב כל חבילה וכיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הגלישה? הנה כל התשובות

 

מה זה תשתית וספק אינטרנט ביתי?

חיבור לאינטרנט דורש תשתית וספק.

בשביל להתחבר לאינטרנט מהבית, אנחנו צריכים לנצל תשתית שמגיעה עד אלינו ולבחור ספק שיאפשר לנו לגשת אל השרתים השונים.

בלי שיתקיים אחד מהשניים האלה אי אפשר לגלוש באינטרנט ביתי.

ניתן לדמות את הדבר לעולם התחבורה: התשתית היא הכביש והספק הוא המכונית.

אם נרצה להגיע ממקום למקום, נצטרך להשתמש גם בכביש (תשתית) וגם במכונית (ספק).

אם מבינים מה מרכיב את החיבור לרשת האינטרנט, קל יותר לבחור חבילה רלוונטית ומשתלמת.

כך למשל ניתן להחליט האם קונים חבילה שכוללת בתוכה גם את התשתית וגם את הספק, או מעדיפים להתנהל מול כל אחד מהגורמים הללו בנפרד.

לאחר מכן, אפשר להיכנס אל עובי הקורה ולהשוות בין חבילות אינטרנט לפי מחירים ועלויות.

 

מה ההבדל בין חבילות האינטרנט השונות?

המושג "חבילת אינטרנט" מתייחס בדרך כלל לחיבור ספק ותשתית מול אותה חברה.

בקטגוריה הזו, יש הבדל בין כמה חבילות:

חבילת באנדל – בה המחיר מתפצל לשתי חברות אחרי תקופה מסוימת שהיא בדרך כלל שנה.

חבילה קבועה – בה קונים אינטרנט משולב תשתית וספק בהתנהלות מול חברה אחת.

חשבונית אחת (מה שמכונה "שוק סיטונאי") – תשתית אינטרנט של חברה אחת וספק אינטרנט של חברה אחרת המשולמים יחד בחשבונית אחת מול החברה ממנה רכשתם את המסלול.

סיבים אופטיים – בה מצטרפים על גבי טכנולוגיית הסיב האופטי במהירות עד 2.5 מגה.

מצד שני, לא תמיד נוכל להתחבר לחבילה שאנחנו רוצים – כמו למשל במקרים של סיבים אופטיים.

נכון להיום הפריסה הארצית של הסיבים האופטיים עדיין לא הושלמה, לכן יש אזורים שלמים בישראל שבהם לא ניתן להתחבר לחבילות כאלה. אז כאשר מבצעים השוואת מחירים, צריך לבדוק האם זה רלוונטי.

לביצוע בדיקת סיבים אופטיים לפי כתובת לחצו כאן >>

 

אז איך תמצאו אינטרנט ביתי הכי זול ?

אף אחד לא אוהב לשלם יותר ממה שצריך ולכן תמיד נשאף למצוא מסלול אינטנרט ביתי הכי זול שניתן.

לפני שבוחרים מסלול, יש לבדוק תחילה את הצרכים אצלכם בבית, כמה מכשירים מחוברים בו זמנית לרשת ולפי זה לבחון את מהירות ההורדה הרצויה.

לאחר שהחלטתם על מהירות הורדה רצויה, יש לגשת לעמוד השוואת חבילות אינטרנט ולבצע השוואה בעזרת המסנן לפי מהירות הורדה ולמצוא את מסלול אינטנרט ביתי הכי זול שקיים.

זכרו! כדאי לבחור חברה מוכרת עם מענה בשירות לקוחות במקרה של תקלות.

 

סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה
יותר הצעות יעזרו לך לבחור נכון ולשלם פחות
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

מה עדיף – תשתית וספק ביחד או לחוד?

השאלה שבדרך כלל חוזרת על עצמה בהקשר של אינטרנט ביתי היא האם עדיף לרכוש את הספק והתשתית ביחד או לחוד.

זו גם דילמה יחסית חדשה, כי בעבר היינו יכולים רק לקנות תשתית אינטרנט מחברה אחת וספק אינטרנט מחברה אחרת.

אבל כיום לא חייבים להתקשר עם כל אחת מהן בנפרד והתחרות גם מוזילה את העלויות.

היתרון של תשתית וספק ביחד הוא שמרכזים את כל השירותים תחת קורת גג אחת ומול אותו גורם.

זה מקל על התפעול השוטף, על השירות היום יומי ועל הטיפול בתקלות.

מבחינה בירוקרטית, המשמעות היא גם כשמקבלים כל חודש רק חשבונית אחת וכך עוקבים טוב יותר אחר ההוצאות.

החיסרון הוא שבכלל לא בטוח שנמצא חבילה שמתאימה לנו.

אם מתעקשים לקנות אינטרנט ביתי שכולל בתוכו גם ספק וגם תשתית מאותה חברה, התוצאה עלולה להיות פשרה מסוימת מבחינת מהירות הגלישה או שאר התנאים.

לכן צריך לבחון כל מקרה לגופו ולהתאים את חבילת האינטרנט לציפיות ולדרישות.

 

איך לבחור ספק ותשתית של אינטרנט ביתי הכי זול ?

יש גם שיקולים אובייקטיביים שבהם כדאי להשתמש על מנת להשיג אינטרנט ביתי איכותי, יציב ומשתלם.

בין אם בוחרים לרכוש תשתית אינטרנט מחברה אחת וספק אינטרנט מחברה אחרת ובין אם רוכשים חבילת ספק ותשתית באותה חברה, אנחנו צריכים למשל לבדוק מה מהירות הגלישה.

בין היתר, מהירות הגלישה מושפעת מסוג הכבלים שבהם חברת האינטרנט משתמשת ומהפריסה שלה במקומות שונים בארץ.

בשביל לדעת מראש מה מהירות ואמינות הגלישה באזורים מסוימים לעומת אחרים, אנחנו יכולים לאסוף מידע מחברים, שכנים וקרובים.

אם נרצה לקבל את המידע הזה עצמאית, נוכל לבדוק מה היקף הפריסה של כל חברה שמציעה אינטרנט ביתי דרך אתר האינטרנט והמידע שהיא מפרסמת.

מלבד מהירות הגלישה, כדאי לבחור חבילת אינטרנט לפי המחיר.

פערי המחירים מגיעים כיום לעשרות אחוזים, כי לכל חבילה יש מאפיינים אחרים.

השוואת מחירים מוקדמת תאפשר לנו לדעת לאיזו הוצאה חודשית קבועה להיערך ובעזרתה נבין על מה בדיוק אנחנו משלמים.

לביצוע השוואת מחירי אינטרנט לחץ כאן >>

 

למה שירות הלקוחות רלוונטי כאשר בוחרים אינטרנט ביתי?

התלות שלנו באינטרנט היא יום יומית. זה אמצעי התקשורת העיקרי שלנו לעולם, אנחנו משתמשים באינטרנט כדי לצרוך בידור ולעיתים קרובות אנחנו תלויים ברשת כדי לעבוד, ללמוד ולבלות עם חברים.

בגלל החשיבות הזו של אינטרנט ביתי, אנחנו צריכים להציב את שירות הלקוחות של החברה בראש סדר העדיפויות.

שירות הלקוחות מאוד רלוונטי כאשר בוחרים חברת אינטרנט.

אם חברה שמציעה לנו תשתית או ספק של אינטרנט גם מעמידה לרשותנו שירות לקוחות טוב, זה אומר שיהיה לנו אל מי לפנות בכל מקרה של תקלה או בעיה.

אם לעומת זאת לחברת אינטרנט ביתי אין מוקד שירות לקוחות זמין, סביר שלא נדע איך לחזור לשגרה.

האמת היא שבכלל לא חייבים להגיע לאירוע של תקלה על מנת לדעת האם אפשר לסמוך על שירות לקוחות של חברת אינטרנט ביתי מסוימת.

בפועל, אפשר לבחור מלכתחילה חברה שיש לה שירות לקוחות פעיל על גבי פלטפורמות שונות ליצירת קשר: טלפון, צ'אט, SMS, אפליקציה וכמובן מרכזי שירות שפרוסים ברחבי הארץ.

אז אמנם אף פלטפורמה לא מבטיחה מענה מהיר, אבל שימוש במגוון אמצעים ליצירת קשר מעיד על מודעות של החברה לחשיבות של שירות הלקוחות.

 

מה משפיע על העלות של האינטרנט הביתי?

חיבור לספק ותשתית מתאר רק חלק מההוצאות על אינטרנט ביתי.

לא משנה איזה חבילה נבחר, נצטרך לשלם על התקנה ולקנות ראוטר.

את ההתקנה מתאמים ישירות מול חברת האינטרנט, בעוד את הראוטר אפשר לרכוש עצמאית.

אם בוחרים לקנות לבד את הראוטר, צריך לוודא שהוא תומך במהירות הגלישה שעליה אנחנו משלמים ושהוא מתאים לדרישות הספק והתשתית.

2 תגובות
  1. אלקלעי מרדכי

    איך אוכל לבדוק אם יש סיבים אופטיים בכתובת הנרקיס 42 תל מונד?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תחומים נוספים להשוואה

חבילות סלולר

סלולר

השוואת חבילות טלוויזיה

טלוויזיה וטריפל

השוואת חבילות אינטרנט

אינטרנט

סיבים אופטיים

סיבים אופטיים

חבילות טלפון קווי

קווי טלפון

השוואת ברי מים

ברי מים

כתבות שאולי יעניינו אותך

סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה
יותר הצעות יעזרו לך לבחור נכון ולשלם פחות
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.
Next TV ביום מכירות מיוחד
לפרטים נוספים חייגו לנציג

רוצה לקבל הצעת מחיר

המועדפים שלי

שלחנו לך קוד אימות ב-SMS לטלפון
לבעלי טלפון כשר תישלח סיסמא באמצעות שיחה קולית
הקוד שהזנת שגוי
הקוד לא הגיע?
נתקלת בבעיה או שאלה?
אנחנו כאן לשירותך בטלפון 077-404-5025 בימים א'-ה' בין השעות 9:30-18:00
או במייל: info@smartcut.co.il
הקוד אומת בהצלחה!
שליחת הטופס מתבצעת