מומחית לפתרונות אנרגיה וספקית חשמל חדשה בישראל – הכירו את רימון אנרגיה
רימון אנרגיה היא חלק מקבוצת רימון – מהקבוצות המובילות לתחומי האנרגיה, אנרגיה מתחדשת, גז טבעי ותשתיות מים, שנוסדה בשנת 1997.
בעקבות רפורמת החשמל החברה עושה את צעדיה הראשונים בתור חברת חשמל חדשה בישראל.
מה מחיר החשמל של רימון אנרגיה?
רימון אנרגיה טרם החלה לשווק חשמל לצרכנים, וטרם ידוע מהם מחירי החשמל שלה.
עדכונים אודות חבילות ומחירי החשמל של רימון יפורסמו בעמוד זה בהמשך.
ניתן לעקוב אחר העדכונים וההתפתחויות בחשמל כאן באתר smartcut – דרך עמודי חברות החשמל או דרך עמוד השוואת מחירי חשמל.
האם נדרש מונה חשמל חכם כדי להצטרף לרימון אנרגיה?
החל מה-25.7.24 – כבר אין צורך במונה חכם כדי להצטרף לחברות החשמל.
צרכנים אשר בכל זאת מעוניינים במונה חכם, יוכלו להזמין מונה מסוג זה דרך מוקד 103.
השירות כרוך בתשלום בסך 274 ₪ כולל מע"מ.
הצטרפות לרימון אנרגיה בתהליך פשוט וקצר
תוכלו להצטרף לרימון אנרגיה כאן דרך עמוד זה ברגע שהחברה תחל לשווק חשמל באופן רשמי.
כל מה שיהיה עליכם לבצע הוא:
- לבחור את אחת מחבילות החשמל של החברה שיפורסמו בעמוד זה
- להשאיר פרטים בטופס יצירת הקשר שיופיע לצד החבילה.
לאחר מכן נציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר, ויצרף אתכם לשירות בתהליך קצר שייעשה כולו מרחוק.
ההצטרפות לשירות אינה מצריכה ביקור טכנאי בביתכם, ואינה כרוכה בתשלום.
איך נוכל לדעת כמה חסכנו?
לאחר ההצטרפות לרימון, תחלו לקבל חשבוניות חשמל מהחברה.
בחשבוניות החשמל תוכלו לראות מידע כגון היקף ההנחה שלכם (בהתאם למסלול החשמל אותו תבחרו).
כמו כן תוכלו לראות כמה חסכתם באותו החודש, וללמוד כיצד לחסוך אף יותר בחודשים שלאחר מכן.
האם גם דיירים בנכס שכור יכולים להצטרף לרימון?
אכן, גם דיירים בנכסים מושכרים יכולים להצטרף לשירותי החשמל של החברה.
יחד עם זאת – במידה ויהיה צורך להתקין בנכס מונה חשמל חכם, יהיה עליכם לאשר זאת קודם מול בעל הנכס.
האם תהיה אפשרות לבטל את השירות?
במידת הצורך תהיה אפשרות לבטל את השירות בכל עת, ולחזור לחברת החשמל לישראל.
בקשת הביטול תטופל מול שירות הלקוחות של החברה, שיבטלו את השירות וישייכו את חשבון החשמל חזרה לחברת החשמל.
בקשת הביטול והניוד החוזר לחברת החשמל יבוצעו ב-1 לחודש שלאחר הגשת הבקשה לביטול.
מה עושים במקרים של הפסקות חשמל ותקלות?
חברת החשמל עדיין נשארת האחראית הבלעדית על מקטע הולכת החשמל, וכיוצא בזאת גם על הטיפול בהפסקות חשמל ותקלות.
לכן – כל מקרה של תקלה או הפסקת חשמל ימשיכו להיות מדווחים למוקד 103 של חברת החשמל.