הכירו את שפיר אנרגיה – חברת הבת של קבוצת שפיר, וספקית חשמל חדשה בישראל
שפיר אנרגיה היא זרוע האנרגיה של קבוצת שפיר – הקבוצה הוותיקה לבנייה, הנדסה ותשתיות, אשר נוסדה בשנת 1968.
בעקבות רפורמת החשמל שיצאה לפועל בשנת 2018,שפיר חשמל קיבלה מרשות החשמל רישיון לאספקת חשמל.
בימים אלו החברה עושה את צעדיה הראשונים בתור ספקית חשמל חדשה, ובקרוב תחל לשווק חשמל לצרכנים.
מהם המחירים של שפיר אנרגיה?
שפיר אנרגיה טרם חשפה את המחירים שלה, אך היא צפויה לעשות זאת בעתיד בקרוב.
מחירי החשמל של החברה יפורסמו בעמוד זה בהמשך, כך שאנו ממליצים לעקוב אחר עמוד זה לעדכונים נוספים.
בנוסף, אנו מזמינים אתכם לעקוב אחר כל העדכונים, החברות החדשות והשינויים בתחום החשמל כאן באתר סמארטקאט – תוכלו להתעדכן דרך עמודי חברות החשמל, או דרך עמוד השוואת מחירי חשמל.
האם ההצטרפות לשפיר מצריכה מונה חכם?
החל מה-25.7.24 – כבר אין צורך במוני חשמל חכמים כדי להצטרף לחברות החשמל.
צרכנים אשר יהיו בכל זאת מעוניינים להתקין מונה חשמל חכם, יוכלו להזמין מונה מסוג זה דרך מוקד 103.
השירות כרוך בתשלום בסך 274 ₪ כולל מע"מ.
הצטרפות לשפיר אנרגיה ב-2 שלבים פשוטים
שפיר תחל לשווק חשמל לצרכנים בעתיד הקרוב, וחבילות ומחירי החשמל שלה יפורסמו כאן בעמוד זה.
לאחר שהחבילות של שפיר יפורסמו תוכלו להצטרף לשירותיה כאן בעמוד – כאשר כל מה שיהיה עליכם לבצע הוא:
- לבחור את אחת מחבילות החשמל של החברה
- למלא פרטים בטופס יצירת הקשר שיופיע לצד החבילה.
לאחר מילוי הפרטים נציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר לצורך ההצטרפות שלכם לשירותי החברה.
ההצטרפות תיעשה במעמד השיחה עם הנציג – ללא צורך בהגעת טכנאי לביתכם, וללא עלות דמי הצטרפות.
האם תהיה אפשרות לבטל את השירות?
במידת הצורך ניתן יהיה לבטל את השירות ולחזור אל חברת החשמל.
הביטול יעשה מול שירות הלקוחות, שיניידו את חשבון החשמל חזרה לחברת החשמל.
הביטול יבוצע בפועל ב-1 לחודש שלאחר הפנייה לשירות הלקוחות.
למי פונים במקרים של הפסקות חשמל ותקלות?
חברת החשמל נשארת האחראית על מקטע הולכת החשמל, ולכן הפסקות חשמל ותקלות ידווחו למוקד 103 כרגיל.