המומחית הוותיקה לאנרגיה מתחדשת, וספקית החשמל החדשה בישראל – הכירו את סולגרין
סולגרין היא חברה וותיקה המומחית לתכנון, הקמה ותפעול של פרויקטים בתחום האנרגיה המתחדשת.
החל משנת הקמתה (2000) ועד היום, החברה הוציאה לפועל מגוון פרויקטים בארץ ובעולם (באיטליה, גרמניה, יוון, ארצות הברית, ועוד).
בעקבות רפורמת החשמל שיצאה לפעול בשנת 2018, החברה קיבלה רישיון לעבוד בתור ספקית חשמל, ולספק חשמל לצרכנים.
מהם מחירי החשמל של סולגרין?
סולגרין טרם החלה לספק חשמל לצרכנים, ולכן גם עדיין לא חשפה מהם מחירי החשמל שלה.
החברה צפויה לחשוף את מחיריה בעתיד הקרוב, כך שמומלץ לעקוב אחר העדכונים שצפויים להתפרסם בעמוד זה.
אתר smartcut מספק לכם את עמודי השוואת והמחירים המעודכנים ביותר בעולמות התקשורת והחשמל – עד להשקת השירותים והמחירים של סולגרין, תוכלו להיכנס לעמוד השוואת מחירי החשמל שלנו, ולהתרשם ממחירי החשמל של החברות הפעילות.
האם ההצטרפות מצריכה מונה חשמל חכם?
ניתן להצטרף לשירותי החברה באמצעות מוני חשמל מכל סוג.
במידה ובכל זאת תהיו מעוניינים במונה חכם – תוכלו להזמין מונה מסוג זה דרך חברת החשמל.
מונה חשמל חכם יוכל לסייע לעקוב אחר הוצאות החשמל הביתיות בצורה חכמה ומתקדמת, וללמד כיצד ניתן לחסוך יותר בהוצאות.
ניתן להזמין את המונה דרך מוקד 103 של חברת החשמל, או בדרכי הפנייה האחרות המופיעות באתר חברת החשמל.
התקנת מונה חשמל חכם כרוכה בתשלום (274 ₪ כולל מע"מ).
הצטרפות לסולגרין ב-2 שלבים פשוטים
לאחר שסולגרין תחל לשווק חשמל – נעדכן בעמוד זה את חבילות ומחירי החשמל שלה.
תוכלו להצטרף כאן בעמוד בתהליך קצר ופשוט – כאשר כל מה שיהיה עליכם לבצע הוא:
- לבחור את אחת מהחבילות
- למלא פרטים בטופס יצירת הקשר שיופיע לצד החבילה.
לאחר מילוי ושליחת הפרטים נציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר למטרת המשך תהליך ההצטרפות לסולגרין.
התהליך יבוצע מרחוק ללא צורך בהגעת טכנאי לביתכם, ולא יהיה כרוך בדמי הצטרפות.
האם גם דיירים בנכס מושכר יכולים להצטרף?
אכן – גם דיירים אשר מתגוררים בנכסים מושכרים יוכלו להצטרף לשירותיה של סולגרין.
יחד עם זאת – במידה ותהיו מעוניינים להתקין מונה חשמל חכם, יהיה עליכם לאשר את הנושא מול על הנכס.
במידת הצורך – האם תהיה אפשרות לבטל את השירות?
כמובן. ההצטרפות לשירות של סולגרין אינה כרוכה בהתחייבות, וניתן יהיה לבטל את ההצטרפות לשירות בכל עת.
שירות הלקוחות של החברה יבטלו את השירות, וישייכו את חשבון החשמל שלכם לחברת החשמל.
בקשת הביטול והשיוך לחברת החשמל ייכנסו לתוקפם ב-1 לחודש שלאחר הגשת הבקשה.
למי מדווחים במקרים של הפסקות חשמל ותקלות?
במקרים של הפסקות חשמל ותקלות – לקוחות סולגרין ימשיכו לדווח לחברת החשמל דרך מוקד 103.
חברת החשמל נשארת האחראית על מקטע ההולכה של החשמל, ועל טיפול בהפסקות חשמל ותקלות.