fbpx
תזכורות תזכורת

בקרוב יהיה קל יותר להתנתק מחברות הטלוויזיה

מתלבטים?
סמנו מאילו חברות תרצו לקבל הצעה משתלמת
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

קשה לכם להתנתק מחברת הטלוויזיה?

פעם הצרכנים הישראלים מצאו את עצמם "תקועים בחתונה קתולית" עם חברת הסלולר שלהם וכל ניסיון לעבור לחברה אחרת היה רצוף תלאות. בשלב מסוים, בעקבות מספר תקנות חשובות בתחום הסלולר, ההתניידות מחברת סלולר אחת לשנייה הפכה לקלה ופשוטה, בדיוק כפי שאדם יכול לבחור באיזה סופרמרקט לקנות. אלא שבענף הטלוויזיה זה לא כך. כשמדובר בחבילות טלוויזיה, עדיין לקוחות מתקשים להתנתק ולעבור לחברה מתחרה. בקרוב – כך מבטיחים במשרד התקשורת – גם זה ישתנה.

נזכיר כי מנויי הוט ומנויי יס, בניגוד למנויי חברות הסלולר, מחזיקים בביתם ציוד של החברות. החזרת הציוד היא לעתים קרובות מכשול בפני התנתקות מהירה. מעבר לזה, לעתים קרובות הצרכנים מוצאים את עצמם ממתינים זמן רב על הקו, מועברים מנציג שירות אחד לשני ומבזבזים זמן יקר בהמתנה ובוויכוחים עם נציגי שירות שעושים הכול כדי למנוע מהם להתנתק.

לאחרונה פרסם משרד התקשורת כי הוא מקדם רפורמה שתקל על הצרכנים להתנתק בקלות מהוט ומיס – ולאחר מכן גם מפרטנר TV וסלקום TV. אם וכאשר תצא רפורמה כזאת לפועל, חייהם של מנויי הטלוויזיה יהיו הרבה יותר קלים. במשרד התקשורת אומרים כי הם מגבשים הליך התניידות פשוט בין כל ספקיות שידורי הלוויין והכבלים, כך שהחברה החדשה שאליה יצטרף הצרכן היא זו שתדאג להודיע למתחרה על הניתוק ולהחזיר אליה את הציוד.

המשמעות היא שאם לקוח מתנתק מהוט ועובר ליס, הוא לא יצטרך להתמודד עם הודעת הניתוק להוט – הודעה שבדרך כלל מלווה במכבש לחצים. בנוסף, המשמעות היא שהלקוח המתנתק לא יצטרך להתעסק עם הציוד.

עם זאת, החברה שאותה הלקוח עוזב כן תוכל לבצע הליך שימור ללקוח ולהציע לו חבילה זולה תוך כדי תהליך הניתוק.

מבחינה זו, ייתכן שלקוח כבר החליט להתנתק מחברת הטלוויזיה שבה הוא מנוי, אך ההצעה שיקבל כדי להישאר תהיה מאוד אטרקטיבית והוא יוותר על ההתניידות.

נזכיר כי התניידות מחברה לחברה כרוכה לעתים בהוצאות נלוות של התקנת ציוד וגם בתהליך הסתגלות של המנוי לטכנולוגיה אחרת, לתכנים אחרים, לממשק אחר וכו'. לכן, לעתים קרובות הצרכנים יעדיפו להישאר בחברה הקיימת אם רק יקבלו חבילת טלוויזיה במחיר אטרקטיבי.

עוד נזכיר כי כיום קל מאוד לבצע השוואת מחירים בין מחירי חברות הטלוויזיה כאן באתר סמארטקאט. כל לקוח יכול לבחור איזה סוג של חבילה מתאימה לו ולהשוות גם בין העלויות הנלוות.

כשמדובר בטלוויזיה, חשוב לא להסתכל רק על שורת המחיר, אלא להשוות את תכולת החבילה, לבדוק איזה סטרימר או ממיר אתם מקבלים ולהשוות בין ההטבות הנלוות. כך למשל, המצטרפים לפרטנר TV קיבלו עד לא מזמן הטבה של מנוי לנטפליקס לחצי שנה חינם – ועבור חובבי נטפליקס מדובר בהטבה משמעותית. היום יש הטבה אחרת- בחלק מהחבילות מקבלים את תכני APPLE TV לשנה מתנה.

אם אתם חובבי ספורט, הנושא של ערוצי הספורט יכול להיות מרכיב מהותי בחבילה, וגם את זה צריך לשקלל. בפרטנר TV למשל, מציעים כעת חבילת ספורט פרימיום בתוספת של 29 שקל בחודש.

נקודה נוספת שחשוב לשים אליה לב היא המחיר האמיתי של החבילה. חלק מחברות הטלוויזיה מציעות חודש ראשון חינם או מספר חודשים במחיר מוזל. כדי להבין כמה תשלמו על פני כל השנה, עליכם לחשב את המחיר החודשי הממוצע. כך למשל, יס מציעה שלושה חודשים במחיר של 69 שקל, ומהחודש הרביעי המחיר עולה ל-199 שקל לחודש.

אז מתי נתחיל לדלג בקלות בין חברת טלוויזיה אחת לרעותה? המועד לא נקבע, אך משרד התקשורת יצא לשימוע בתהליך מזורז ולאחריו תפורסם ההחלטה.

0 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תחומים נוספים להשוואה

חבילות סלולר

סלולר

השוואת חבילות טלוויזיה

טלוויזיה וטריפל

השוואת חבילות אינטרנט

אינטרנט

סיבים אופטיים

סיבים אופטיים

חבילות טלפון קווי

קווי טלפון

השוואת ברי מים

ברי מים

כתבות שאולי יעניינו אותך

מתלבטים?
סמנו מאילו חברות תרצו לקבל הצעה משתלמת
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.
כבר יוצאים?
סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה משתלמת:
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

רוצה להוזיל את חבילת הטלוויזיה?

Next TV ביום מכירות מיוחד
לפרטים נוספים חייגו לנציג

רוצה לקבל הצעת מחיר

המועדפים שלי

שלחנו לך קוד אימות ב-SMS לטלפון
לבעלי טלפון כשר תישלח סיסמא באמצעות שיחה קולית
הקוד שהזנת שגוי
הקוד לא הגיע?
נתקלת בבעיה או שאלה?
אנחנו כאן לשירותך בטלפון 077-404-5025 בימים א'-ה' בין השעות 9:30-18:00
או במייל: info@smartcut.co.il
הקוד אומת בהצלחה!
שליחת הטופס מתבצעת