חטיבת האנרגיה של תדיראן יוצאת לדרך בתור ספקית חשמל חדשה – הכירו את תדיראן אנרגיה חדשה!
תדיראן אנרגיה חדשה היא חטיבת האנרגיה של חברת מיזוג וטיהור האוויר הוותיקה תדיראן.
החברה עוסקת בהקמה ותפעול של פתרונות לייצור אנרגיה ירוקה וידידותית לסביבה – כגון מערכות סולאריות, מערכות אל פסק ומערכות לאגירת אנרגיה.
בימים אלו החברה עושה את צעדיה הראשונים בתור ספקית חשמל חדשה, ובקרוב תחל לספק חשמל לצרכנים פרטיים ועסקיים.
מהם המחירים של תדיראן אנרגיה חדשה?
תדיראן אנרגיה חדשה טרם חשפה מהם מחירי החשמל שלה כיוון שטרם החלה לשווק חשמל לצרכנים.
החברה תחל לפעול בעתיד הקרוב, ובזמן זה אנו ממליצים לעקוב אחר העדכונים שיפורסמו בעמוד זה.
בינתיים אנו ממליצים לבקר בעמוד השוואת מחירי החשמל שלנו, ולהתרשם ממחירי החשמל של החברות הפעילות.
מה חשוב לדעת לפני ההצטרפות לתדיראן אנרגיה חדשה?
ניתן להצטרף לשירותי החברה באמצעות מונה חשמל חכם או מונה חשמל בסיסי.
כדי לבדוק האם בביתכם קיים מונה חשמל חכם תוכלו להיעזר בכלי שלנו לבדיקת מוני חשמל חכמים לפי כתובת.
הצטרפות לתדיראן אנרגיה חדשה
לאחר שהחברה תחל לספק חשמל לצרכנים, תוכלו להצטרף לשירותיה בתהליך קצר ופשוט. כל מה שיהיה עליכם לבצע הוא:
- לבחור את אחת מחבילות החשמל של החברה שיפורסמו בעמוד זה בהמשך
- למלא פרטים בטופס יצירת הקשר שיופיע לצד החבילה
- להמתין לשיחה מנציג מטעם החברה שיצרף אתכם לשירות.
תהליך ההצטרפות נעשה באופן וירטואלי ומרחוק, ובמהלכו הנציג ינייד את חשבון החשמל מחברת החשמל אל תדיראן אנרגיה חדשה .
איך נדע כמה חסכנו?
לאחר ההצטרפות, תחלו לקבל חשבונות חשמל מתדיראן אנרגיה חדשה.
בחשבונות אלו ניתן לראות פירוט על מידת ההנחה והחיסכון החודשיים, ואף מידע שיסייע לכם לחסוך בהוצאות החשמל בהמשך.
האם ניתן להצטרף לשירות גם בתור שוכרים?
דיירים בנכס שכור אכן יכולים להצטרף לשירות החשמל של החברה.
יחד עם זאת במידה ותהיו מעוניינים להתקין בנכס מונה חשמל חכם – יהיה עליכם לקבל אישור מבעל הנכס.
האם תדיראן אנרגיה מטפלת גם בהפסקות חשמל ותקלות?
החברה בתור ספקית חשמל, והאחריות שלה היא על אספקת השירות והחיוב עליו בלבד.
הפסקות חשמל ותקלות ידווחו למוקד 103 של חברת החשמל.
האם ניתן יהיה להפסיק את השירות בעת הצורך?
במידת הצורך אכן תוכלו לבטל את השירות בכל עת.
בקשת הביטול תיעשה מול שירות הלקוחות של החברה, אשר יניידו את חשבון החשמל שלכם חזרה אל חברת החשמל.
בקשת הביטול והניוד המחודש לחברת החשמל יבוצעו ב-1 לחודש שלאחר הגשת הבקשה לשירות הלקוחות.