fbpx
תזכורות תזכורת

המרכיב הסודי בהשוואה בין חברות הטלוויזיה

איזה עוד מרכיב חשוב שתשוו חוץ מהמחיר?

לא בכל יום אפשר לראות את איילת זורר, אביב גפן, שלישיית מה קשור, יובל סמו וריטה על במה אחת – אבל זה קרה השבוע באירוע מסקרן במיוחד: אירוע התוכן של הוט. דווקא בתקופה הזאת, שבה כולם מדברים על כסף ועל מיזוגים בענף התקשורת, היה האירוע הזה תזכורת למה שחשוב באמת – תוכן.

בסופו של דבר, הצרכנים הישראלים הם צרכנים נבונים, וכאשר הם משווים בין חבילות הטלוויזיה הם יודעים שהם חייבים להשוות את המחיר ואת התוכן שהם מקבלים תמורתו.

לא סתם אומרים שהתוכן הוא המלך, וכשהתחרות על כל מנוי כל כך עזה, למלך הזה יש יותר חשיבות מאי פעם. כדי להשאיר את הצרכנים מנויים של חברת טלוויזיה מסוימת ולא לעבור לחברה אחרת – אפילו אם אותה חברה מציעה מחיר נמוך יותר, על חברת הטלוויזיה להציע תוכן טוב ובלעדי לה. לכן, הוט משקיעה משאבים רבים ביצירה מקומית, בסדרות מקור ובפנייה גם למבוגרים וגם לצעירים. כמובן, הוט לא לבד בזירה, ויש לה תחרות עזה מצד יס, סלקום, פרטנר TV, וגם נטפליקס ואמזון פריים וידאו.

מהו התוכן שהכי אהבתם לראות בהוט?

הצצה לרשימה שפרסמה הוט השבוע מגלה שהצרכנים הישראלים בהחלט אוהבים לראות תוכן מקורי ואת הכוכבים המקומיים שלנו על המסך. לפי הרשימה, הסדרה הנצפית ביותר בהוט בשנת  2019 הייתה "מצולמים", בכיכובה של שלישיית מה קשור. במקום השני הסדרה גולסטאריות ובמקום השלישי העונה השלישית של "מטומטמת".

הסדרה "מצולמים" זכתה לנתוני צפייה של מעל ל-2 מיליון הזמנות ב-  HOT VODוזוכה לעונה שנייה בהוט בשנת 2020. כך גם סדרות פופולריות אחרות של הוט, כמו "מלכות", "שבאבניקים" ו"יודה". בקרב בני נוער יש חיבה מיוחדת לתוכן המקומי. הסדרה הנצפית ביותר בשנת 2019 הייתה FOREVER, בכיכובם של לי בירן ואליאנה תדהר.

מתלבטים?
סמנו מאילו חברות תרצו לקבל הצעה משתלמת
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

מה התוכן הכי חזק של יס?

נזכיר כי בצד השני של התחרות נמצאת יס, עם תוכן מקורי חזק משלה – כאשר גולת הכותרת שלה כעת היא הסדרה "פאודה", ובקרוב תחל סדרה ששמה "לעבור את הלילה" עם לאה לב ושי גולדשטיין.

המותגים הזולים של הוט ויס

עוד נזכיר כי גם להוט וגם ליס יש מותגי טלוויזיה אינטרנטיים זולים יותר: מדובר ב-NEXT של הוט ובסטינג TV של יס. המותגים האלה מאפשרים למי שלא מעוניין לשלם מאות שקלים בחודש על חבילה מלאה של הוט או של יס, לשם פחות עבור שירות טלוויזיה אינטרנטי שמציע לפחות חלק מהתכנים המקוריים של הוט ויס (כמו פאודה). מנוי לנקסט או מנוי לסטינג TV עולה כמה עשרות שקלים בחודש.

מה עם המתחרות?

המתחרות האחרות – פרטנר TV וסלקום TV – לא ממש משחקות במגרש הזה של תוכן מקומי. בסלקום TV החלו להיכנס לזה עם הסדרה "משיח" של אודי כגן, אשר הצליחה מאוד וקיבלה עונה שנייה, ופרטנר TV בשלב זה לא מפיקה תוכן מקומי.

השורה התחתונה היא שכאשר מבצעים השוואה בין חברות טלוויזיה, חשוב לקחת את היבט התוכן בחשבון ולדעת כמה תשלמו ומה תקבלו בתמורה.

0 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תחומים נוספים להשוואה

חבילות סלולר

סלולר

השוואת חבילות טלוויזיה

טלוויזיה וטריפל

השוואת חבילות אינטרנט

אינטרנט

סיבים אופטיים

סיבים אופטיים

חבילות טלפון קווי

קווי טלפון

השוואת ברי מים

ברי מים

כתבות שאולי יעניינו אותך

מתלבטים?
סמנו מאילו חברות תרצו לקבל הצעה משתלמת
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.
כבר יוצאים?
סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה משתלמת:
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

רוצה להוזיל את חבילת הטלוויזיה?

Next TV ביום מכירות מיוחד
לפרטים נוספים חייגו לנציג

רוצה לקבל הצעת מחיר

המועדפים שלי

שלחנו לך קוד אימות ב-SMS לטלפון
לבעלי טלפון כשר תישלח סיסמא באמצעות שיחה קולית
הקוד שהזנת שגוי
הקוד לא הגיע?
נתקלת בבעיה או שאלה?
אנחנו כאן לשירותך בטלפון 077-404-5025 בימים א'-ה' בין השעות 9:30-18:00
או במייל: info@smartcut.co.il
הקוד אומת בהצלחה!
שליחת הטופס מתבצעת