ריכזנו עבורכם את כל המידע הנחוץ להתנתקות מחברת We4G סלולר
לצורך התנתקות מחברת We4G יש לציין במסגרת הפניה איזה שירות ברצונכם להפסיק, וכן יש לציין את פרטי שם המנוי המלא, מספר תעודת הזהות, 4 ספרות אחרונות של אמצעי התשלום, כתובת דוא"ל, מספר טלפון ליצירת קשר ואת מועד הפסקת השירות המבוקש.
ניתן להתנתק באמצעות הדרכים הבאות:
– התנתקות באמצעות שירות לקוחות: חייגו 0051*
– התנתקות באמצעות פקס: 051-5500611
– התנתקות באמצעות שליחת דואר לכתובת: רח' אודם 1, ק. מטלון, ת.ד. 7616, פתח-תקווה, 4951784
– התנתקות באמצעות מייל: nitook@we4G.co.il