fbpx
תזכורות תזכורת

אינטרנט ביתי מומלץ- כך תבחרו נכון

ברור לכולנו שכיום בלתי אפשרי לחיות בלי חיבור לאינטרנט ביתי- אבל כיצד נדע מיהו ספק אינטרנט ביתי מומלץ מתוך שפע האפשרויות העומדות לפנינו?

בחירת חבילת אינטרנט ביתי יכולה להיות מאוד מבלבלת, עקב ריבוי החבילות הקיימות.

קשה מאוד להבין כיצד בוחרים ספק, תשתית, ומהי מהירות הגלישה שאנו זקוקים לה.

המאמר הבא יסביר מעט יותר לעומק את נושא חבילות האינטרנט, ויעזור לכם להחליט ביתר קלות לגבי אינטרנט ביתי הכי טוב עבורכם.

ספק ותשתית אינטרנט

ראשית, חייבים להבין שהחיבור לאינטרנט מתקיים באמצעות ספק , המחבר אותנו לתשתית האינטרנט.

בחירה נכונה של ספק אינטרנט ביתי תקבע את מהירות הגלישה שלנו, את רמת ואיכות השירות, וגם את המחיר שניאלץ לשלם בכל חודש.

רוב האנשים בישראל עדיין מחוברים לאינטרנט דרך חיבור DSL, אך בשנתיים האחרונות רווח יותר ויותר השימוש בסיבים אופטיים.

חיבור זה נעשה באמצעות סיבים שקופים ודקים, עשויים מזכוכית המאפשרים העברת מידע במהירויות גבוהות יותר, כמו גם חיבור יציב יותר מחיבור DSL.

ספק האינטרנט הוא זה שמחבר בין השרתים לבין נקודות התקשורת השונות, ומעביר את המידע שבין השרתים לאתרים.

מהם היתרונות והחסרונות של הסיבים האופטיים?

היתרון הגדול של השימוש בסיבים אופטיים הוא המהירות והיציבות שמספקת תשתית זו, והיא נחשבת לרוב גם כתשתית בטוחה יותר.

יחד עם זאת, מדובר כאמור בסיבים דקיקים ועדינים, ובמקרה שנגרם להם נזק, הם עלולים לשבש את החיבור למשך זמן רב.

הסיבים מעבירים כמויות מידע גדולות, ולעיתים קרע בנקודה אחת יכול לשבש את החיבור למשתמשים רבים.

לבדיקת פריסת אינטרנט סיבים לפי כתובת המגורים שלכם לחצו כאן

רוצים לדעת אם הסיבים האופטיים הגיעו לכתובת המגורים שלכם? לחצו כאן לבדיקה

סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה
יותר הצעות יעזרו לך לבחור נכון ולשלם פחות
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

איך בוחרים חבילת אינטרנט ביתי?

חבילות אינטרנט ביתי מוצעות ברוב המקרים על ידי ספק האינטרנט. הספק וחברת התשתית משתפים פעולה, והספק משווק חבילות אינטרנט ביתי הכוללות חיבור לתשתית צד שלישי.

הלקוח מתנהל בנושאי שירות ותשלום מול הספק בלבד, והספק הוא זה שמתנהל מול חברת התשתית.

כשאתם בוחרים חבילת אינטרנט, חשוב שתבדקו את הצרכים שלכם. לדוגמא: מידת השימוש שלכם באינטרנט:

אם אתם משפחה גדולה, עובדים מהבית והילדים שלכם גולשים באינטרנט, מורידים משחקים ם וכד', כנראה שאתם זקוקים לאינטרנט מהיר, ולחבילת אינטרנט במינימום 100-200 מגה.

לעומת זאת, אם אתם מתגוררים לבד, עובדים מחוץ לבית וגולשים מדי פעם, כנראה שתוכלו להסתפק בחבילת אינטרנט קטנה יותר.

כיום מהירות הגלישה נמצאת במגמת עלייה, וכיום אין כמעט ספק שלא מציע מהירות גלישה של 100 מגה ומעלה.

איך תבצעו השוואה בין חבילות אינטרנט ביתי?

כמה מהיר אתם רוצים, או צריכים, לגלוש?

ספק אינטרנט ביתי בוחרים קודם כל לפי מהירות הגלישה שאליה הוא מסוגל להגיע.

לא כל הספקים מתמודדים בצורה זהה עם מהירות הגלישה, ואתם צריכים לשאוף למצוא את התמורה המלאה למחיר שאותו אתם מוכנים לשלם, בהתאם לצרכים שלכם.

ככל שיותר אנשים מתגוררים בבית, וככל שיותר מכשירים מחוברים לאינטרנט הביתי, כך מומלץ רוחב פס גדול יותר ומהירות גבוהה יותר.

אם אתם לא בטוחים לגבי מהירות הגלישה המתאימה לכם ביותר, כדאי שתבדקו מול הספק אפשרות להגדלת החבילה לאחר תקופה מסוימת.

בדיקת תשתית – תשתית האינטרנט הביתי תשפיע על מהירות הגלישה, כמות התקלות ועוד.

איכות החיבור הינה נושא קריטי בבחירת חבילה: הימנעות מניתוקים, גלישה איטית וכדומה.

אם אתם מעדיפים חבילת סיבים אופטיים, שימו לב לבדוק לא רק את המחיר והמהירות, אלא גם את התנאים להשכרת מודם וראוטר.

בנוסף, חשוב שתשימו לב לעובדה כי לא כל ספק אינטרנט מומלץ מתאים לתשתית שלכם.

בישראל, התשתית המוצעת היא של בזק או של הוט.

אם אתם מעדיפים תשתית של הוט, או שלבזק אין חיבור לבית שלכם, אתם צריכים לבחור בספק שגם יכול להתחבר לתשתית של הוט וגם לתמוך במהירות שאתם מעדיפים.

שירות לקוחות

מומלץ תמיד לבדוק את נושא שירות הלקוחות ואת התמיכה הטכנית של החברה.

האם קיים שירות לקוחות הפעיל במשך כל שעות היממה? האם תקבלו את כל התמיכה במקום אחד, כולל תמיכה בבעיות התשתית?

חשוב שתדעו, לדוגמא, כי הספק הוא האחראי לבעיות כמו גלישה איטית וניתוקים, ואילו בעיה הקשורה לתשתית תוכלו לזהות באמצעות תקלה בטלפון הקווי, ובעיות בתפקוד מערכת בית חכם.

חסכון בזמן

האם קיימת תמיכה און ליין באתר או ברשתות החברותיות, שניתן להיעזר בה ולחסוך זמן יקר? האם תוכלו לבצע שינויים בחבילות באמצעות האינטרנט מבלי לשוחח עם נציג שירות לקוחות?

שירותים נוספים

האם קיימים בחבילת האינטרנט הביתי שירותים נוספים כמו שירותי גיבוי,

אבטחת סייבר, חסימת אתרים מסוימים ועוד.

המלצות:

כדאי להתייעץ עם חברים, בני משפחה ועם חברים לעבודה, וכמובן להרחיב את החיפוש ולחקור את הנושא באתרי אינטרנט וברשתות החברתיות.

למרות החשיבות הרבה של כל הנושאים המצוינים לעיל, חבילת אינטרנט ביתי בוחרים לרוב לפי מחיר החבילה.

למרות חשיבות השירות ונושא המהירות, אין סיב שתשלמו סכום שהוא גבוה משמעותי מהמחירון המקובל בשוק.

כשאתם מנסים להחליט מהי חבילת האינטרנט הביתי המומלצת, כדאי שתבצעו סקר שוק, שיכלול בתוכו את כל השיקולים המקצועיים והטכניים,

ויכלול בתוכו גם התייחסות למחיר החודשי של חבילת האינטרנט, למבצעים

השונים ולהטבות.

ספק האינטרנט המומלץ יציע כמובן את חבילת האינטרנט הביתי המשתלמת ביותר עבורכם.

רוצים לבצע השוואת מחיר אינטרנט בעצמכם? לחצו כאן

איך יודעים מיהו ספק האינטרנט הביתי הזול ביותר?

בצעו את הסינון בהתאם לתשתית, כפי שציינו למעלה.

ערכו השוואה בין באנדל (חבילת ספק + תשתית) לבין בחירת ספק ותשתית בנפרד.

בחלק מהמקרים מדובר בחבילות אינטרנט ביתי זולות יותר.

בדקו גם למי תצטרכו לפנות במקרה ותרצו לבטל את החבילה.

בדקו מבצעים באתרי הבית של החברות, ושימו לב גם לאותיות הקטנות בכל עסקה:

נכון שחלק מהחברות יציעו לכם מחירים אטרקטיביים וזולים יותר לחודשים הראשונים ("תקופת ההיכרות"), אבל חשוב לשים לב מה יהיה המחיר לשנה לאחר שתסתיים תקופת ההיכרות.

ערכו השוואה בין המחירים באתר ובין המחירים שמציעים לכם נציגי המכירות בשיחת הטלפון.

להשוואת מחירי חבילות אינטרנט כנסו:

אולי יעניין אותך גם:

0 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תחומים נוספים להשוואה

חבילות סלולר

סלולר

השוואת חבילות טלוויזיה

טלוויזיה וטריפל

השוואת חבילות אינטרנט

אינטרנט

סיבים אופטיים

סיבים אופטיים

חבילות טלפון קווי

קווי טלפון

השוואת ברי מים

ברי מים

כתבות שאולי יעניינו אותך

סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה
יותר הצעות יעזרו לך לבחור נכון ולשלם פחות
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.
כבר יוצאים?
סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה משתלמת:

רוצה להוזיל את חבילת האינטנרט?

רוצה לקבל הצעת מחיר

המועדפים שלי

שלחנו לך קוד אימות ב-SMS לטלפון
לבעלי טלפון כשר תישלח סיסמא באמצעות שיחה קולית
הקוד שהזנת שגוי
הקוד לא הגיע?
נתקלת בבעיה או שאלה?
אנחנו כאן לשירותך בטלפון 077-404-5025 בימים א'-ה' בין השעות 9:30-18:00
או במייל: info@smartcut.co.il
הקוד אומת בהצלחה!
שליחת הטופס מתבצעת