fbpx
תזכורות תזכורת

כך תכינו את הסלולרי שלכם לגלישה בחו"ל

בחרתם יעד לטיסה ומה עם חבילת חו"ל

אז בחרתם את היעד המושלם, הזמנתם טיסה, ארזתם, תכננתם הכל לפרטי פרטים ונשאר לכם רק למצוא חבילת גלישה עבור הסלולרי שלכם. מומלץ לכם למצוא חבילה שתענה על הצרכים שלכם. בין אם אתם זקוקים לאפליקציית ניווט שתסייע לכם להתנייד ברחבי העיר, מעוניינים לשוחח עם קרוביכם בסקייפ, להזמין מונית או חדר במלון באמצעות האינטרנט, או במידה ותהיו מעוניינים לקבל אינפורמציה מרתקת על האתר התיירותי שבו אתם מסיירים- בשביל כל אלו כדאי לכם להצטייד בחבילת גלישה לחו"ל. בבואכם לבחור חבילת סלולר כדאי לשקלל את דפוסי הגלישה שלכם, האם אתם מסתפקים בגלישה מצומצמת או שאתם נוהגים לגלוש באופן מסיבי יותר בעת חופשה או נסיעה לרגל פגישות עבודה.

מאילו חברות סלולר תרצו לקבל הצעות?
יותר הצעות = יותר סיכוי לחסוך כסף!

ליקטנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם בעת הכנת הסלולרי לגלישה בחו"ל

טרם היציאה לחו"ל נתקו את הגלישה הסלולרית
על פי החוק המכשיר שלכם אמור להיחסם אוטומטית לגלישה בחו"ל. אם אתם מתקשים לעשות זאת בעצמכם, פנו לחברת הסלולר לסיוע בשינוי הגדרות המכשיר. במידה ורכשתם תוכנית גלישה, המכשיר שלכם יפתח אוטומטית וייסגר בתום התוכנית.

בדקו את זמינות ה-WIFI בסביבתכם הקרובה
קחו לתשומת לבכם שבמידה ואתם נמצאים בסביבה המספקת WIFI , יכול להיות שלא תצטרכו בכלל חבילת גלישה. בדקו האם במקום בו תלונו ישנה גלישה חופשית או בתשלום. כיום רוב המסעדות ובתי הקפה מספקים גלישה חופשית, ולעתים גם בערים הגדולות ישנן נקודות מרכזיות המאפשרות גלישה ללא עלות, לכן כדאי לבחון פרטים אלו טרם הנסיעה.

לקראת היציאה לחו"ל מומלץ לבדוק מה מציעות חברות הסלולר
אם אתם טסים בקרוב כדאי לעשות סקר שוק מקיף של החבילות שמציעות החברות כדי שלא תחזרו לארץ עם חוב מופרך והוצאה לא מתוכננת. בבחירת החבילה האטרקטיבית ביותר כדאי לקחת בחשבון את עלויות החבילה ואת איכות חברת הסלולר. כמו כן קחו בחשבון שישנם פרמטרים כמו היעד שאליו אתם נוסעים ומשך הזמן שעלול לייקר את החבילה. תוכלו למצוא באתר שלנו, סקירה שתעזור לכם לבחון איזה תכניות מציעות חברות הסלולר.

רכשו חבילה מבעוד מועד
חשוב לרכוש מראש חבילה עוד מהארץ, טרם היציאה לטיול. ספקיות הסלולר מציעות מסלולים שונים, חלקן מציעות חבילות לפי שימוש, וחלקן מציעות הקצבה יומית של מגה בייט שבסיומה נחסמת הגלישה. לכן טרם ההתקשרות לחברות הסלולר, בדקו באיזה מסלול ברצונכם לבחור בהתאם לדפוסי השימוש שלכם.

הגבילו אפליקציות בזבזניות
חסמו את הסנכרון האוטומטי במכשירכם, כולל עדכונים של אפליקציות שזוללות לכם רבות מנפח הגלישה. בטלו עדכונים שהאפליקציות נוהגות לשלוח לכם (Notifications) וכן בטלו עדכוני תוכנה אוטומטיים. קבוצות פעילות בוואטסאפ גם נחשבות לבזבזניות מאוד לכן כדאי להשתיק אותן. רצוי גם למנוע את העדכונים שמבצע המייל בכל זמן קצר. העדכונים הללו זוללים את אחוז הסוללה ומבזבזים ללא תועלת את חבילת הגלישה שלכם. כנראה שכמה ימים של שקט, לא יזיקו לשקט הנפשי שלכם ורק יטיבו עם החופשה שלכם.

בדקו אפשרות של רכישת סים במדינת היעד
לפעמים רכישה של סים מקומי יכולה להוזיל לכם באופן משמעותי עלויות גלישה. כנסו לחנות מקומית הממוקמת בעיר או לעתים גם בשדה התעופה ובדקו מה המחירים שמציעות החברות. חשוב לבדוק טרם היציאה לחו"ל שהמכשיר הסלולרי שלכם מאפשר הפעלת כרטיס סים זר. בדקו זאת עם חברת הסלולר לפני הטיסה לחו"ל. יכול להיות שתצטרכו לגשת לחנות הקרובה למקום מגוריכם ולפתוח את הגישה לסים, הליך פשוט ומהיר.

מה מציעות חברות הסלולר?
החברות מציעות חבילות גלישה בנפחים שונים, בטווח זמן מוגבל ובמדינות נבחרות. לכן יש צורך ליצור קשר עם החברות ולברר האם חבילת הגלישה כוללת את היעד אליו אתם טסים. החברות מבטיחות כי בסיום הצריכה של החבילה, הגלישה תחסם לכם.

בדקנו מהן התוכניות המוצעות בחברות השונות, החל מחבילות גלישה בנפח של 1GB ועד לחבילת גלישה בנפח של 6GB:

חברת פלאפון מציעה חבילת גלישה בנפח 5GB ב-220 ש"ח בתוקף ל-30 יום.
חברת פרטנר מציעה חבילת גלישה בנפח 3GB ב-179 ש"ח (6 אג' ל-1MB גלישה) בתוקף ל-30 יום. וכן חבילה בנפח 6GB ב-199 ש"ח (כולל גלישה ושימוש בלתי מוגבל באפליקציות: וויז, פייסבוק, סנאפצ'ט, וואטסאפ ואינסטגרם) בתוקף ל-21 יום.
חברת סלקום מציעה נפח גלישה של 5GB ב-239 ש"ח ל-30 יום.
חברת 012 מובייל מציעה תוכנית גלישה בנפח 3GB ב-179 ש"ח למשך 30 יום.
חברת גולן טלקום מציעה חבילת גלישה יומית בחו"ל ב-28.9 ש"ח ליום בנפח גלישה עד 100MB עבור 37 מדינות.

אולי גם יעניין אתכם – אקספון סלולר>>

חברת  019 סלולר מציעה גלישה בנפח 1GB ב-99 ש"ח ל-7 ימים וגלישה 4GB ב-139 ש"ח ל-14 יום לארצות הברית ואירופה. לגולשי סמארט קאט תינתן הטבת סיום חינם.

חברת רמי לוי מציעה גלישה בנפח 1GB בעלות של 119.90 ש"ח, ל-14 יום.

לסיכום, בבחירת חבילת סלולר לגלישה בחו"ל בדקו את דפוסי הגלישה שלכם, עברו על כל האלטרנטיבות המצויות בשוק ובחרו במסלול הכי משתלם שישרת את הצרכים שלכם ויתאים לאופי השהות שלכם בחו"ל, בין מדובר בחופשה של בטן גב בקריביים ובין אם מדובר בטיול כוכב באירופה. כדאי לכם להציץ באתר ולבדוק את המסלולים הקיימים באופן מקיף ופשוט.

0 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תחומים נוספים להשוואה

חבילות סלולר

סלולר

השוואת חבילות טלוויזיה

טלוויזיה וטריפל

השוואת חבילות אינטרנט

אינטרנט

סיבים אופטיים

סיבים אופטיים

חבילות טלפון קווי

קווי טלפון

השוואת ברי מים

ברי מים

כתבות שאולי יעניינו אותך

מאילו חברות סלולר תרצו לקבל הצעות?
יותר הצעות = יותר סיכוי לחסוך כסף!
כבר יוצאים?
סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה משתלמת:
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

רוצה להוזיל את חבילת הסלולר?

Next TV ביום מכירות מיוחד
לפרטים נוספים חייגו לנציג

רוצה לקבל הצעת מחיר

המועדפים שלי

שלחנו לך קוד אימות ב-SMS לטלפון
לבעלי טלפון כשר תישלח סיסמא באמצעות שיחה קולית
הקוד שהזנת שגוי
הקוד לא הגיע?
נתקלת בבעיה או שאלה?
אנחנו כאן לשירותך בטלפון 077-404-5025 בימים א'-ה' בין השעות 9:30-18:00
או במייל: info@smartcut.co.il
הקוד אומת בהצלחה!
שליחת הטופס מתבצעת