fbpx
תזכורות תזכורת

כך תתאימו מכשיר סלולרי לגיל השלישי

איך משפיעה הקידמה על הגיל השלישי

בימינו חלים לא מעט שינויים טכנולוגיים שמשנים ומפתחים את האנושות וכיאה לכך האוכלוסייה הנפגעת מכן הנה זו שמתקשה לעמוד בקצב ונשארת מאחור. האוכלוסייה הנמנית עם הגיל השלישי לעתים חווה קשיים הנובעים מאי הבנה של הטכנולוגיה בכל הקשור לרכישה ותפעול של מוצרים טכנולוגיים ואחד מהם הנו הטלפון הסלולרי שמצד אחד נחשב למאוד שימושי לביצוע פונקציות רבות אך מנגד תפעולו עבור מיעוט זה נתפס כמסובך ומבלבל.

בסופו של דבר המצב מאלץ מיעוט זה ללמוד את השינויים וליישמם או לחלופין לחוש תסכול ולהיות מנותקים טכנולוגית מהעולם. יש לא מעט יתרונות להתאמת או רכישת מכשיר נגיש שהסיבה המרכזית היא הפונקציונליות שבכך, היכולת לשוחח, לשלוח הודעות, לקבל תמונות של הנכדים, להתעדכן בחדשות ועוד ואף לעתים במקרים רבים זה משמש כמפיג בדידות.

רבים מאתנו נרצה להתאים מכשיר סלולרי לקרובים שאינם בקיאים ברכישת מכשיר כזה, למשל בעבור הסבא או הסבתא וכמובן שנרצה לבחור במכשיר שיכיל מספר אלמנטים שיקלו על השימוש בו עבורם- אנו נעדיף מכשיר בסיסי, נגיש, עמיד, קל לתפעול ובעל פונקציות שימושיות. ישנם כמה פרמטרים שכדאי לשים לב אליהם בבואנו לבחור מכשיר שכזה.

מקשים גדולים ומסך גדול

עם הגיל מגיעים גם הקשיים בראיה וכן קשיים בביצוע פעולות הדורשות עדינות מוטורית ולכן בחרו טלפון עם מקשים גדולים ומרווחים, עם כיתוב בולט ובעל מסך רחב, אלו יסייעו לתפעול פשוט יותר. בנוסף לכך תוכלו להתאים הגדרות נוספות כגון שליטה על גודל האותיות ובכך ניתן יהיה לאפשר קריאה קלה יותר של המלל, לשם כך גשו להגדרות המכשיר (באייפון הגדרות-כללי-נגישות-מלל גדול יותר ובאנדרואיד הגדרות-נגישות-ראייה-הגדלת מסך וגופן) והגדירו את גודל הטקסט הנוח למשתמש. כמו כן במידה והמקלדת המובנית במכשיר מקשה על ההקלדה, באפשרותם להתקין מקלדת גדולה יותר וקלה יותר לתפעול מחנות האפליקציות של המכשיר.

נעילת מקשים

בטח יצא לכם לזעוק הלו הלו מספר פעמים עד שהבנתם שסבתא לחצה בטעות על שמכם ברשימת אנשי הקשר ולכן לשם כך וודאו שהמכשיר כולל נעילת מקשים ידנית שתמנע שיחות שחויגו בטעות ותמנע אי נעימויות מיותרות, בצידי הטלפון יהיה מתג שיאפשר נעילה בצורה נגישה.

אולי גם יעניין אתכם:

הצטרפות 019
חבילות סלולר זולות
סלקום הצטרפות טלפון
מבצעים 012
We4G

מאילו חברות סלולר תרצו לקבל הצעות?
יותר הצעות = יותר סיכוי לחסוך כסף!

צלילים חזקים

במהלך הזמן איכות השמיעה נפגמת ומקשה על התפקוד לכן כדאי שהרמקול והצלצול של המכשיר יהיו איכותיים ושניתן יהיה להגביר את עוצמתם לרמה מספקת, זאת כדי שלא יהיה צורך להרים את הקול בזמן שאתם מנהלים שיחה עם הצד השני או ששיחות שחויגו יתפספסו כי הצלצול חלש מידי.

מסך בית נגיש

פונקציות מרובות המצויות על מסך הבית עלולות להיות מבלבלות ולכן הן פחות שימושיות למשתמש הגיל השלישי שמסתגל לשימוש בסמארטפון, לכן חשוב לעשות סדר במסך הבית ולהפוך אותו כמה שיותר פשוט לשימוש. בחרו בהתקנים ובאפליקציות שלדעתכם באמת יהיו פונקציונליים, רכזו אותם אחד בסמוך לשני והגדילו את הסמלים.

טלפונים סלולריים ייעודיים

ישנם מכשירים סלולריים שמובנים בצורה המותאמת לגיל השלישי הכוללים ממשק שמאפשר חוויות משתמש קלה ופשוטה ובין היתר קיימות פונקציות מובנות כגון: התאמה של הטקסט, מסך רחב וכפתורים גדולים, צלילים חזקים, רמקול מוגבר, תפריטים פשוטים וברורים, אפשרות לריכוז התמונות או ההודעות המגיעות למכשיר במקום אחד, לחצן מצוקה בגב המכשיר המתחבר למוקד סיוע ובעת הצורך יוצר קשר עם אנשי קשר שהוגדרו מראש, קבלת מידע לגבי מיקום המשתמש ועוד.

לאחר בחירתכם את המכשיר המתאים יהיה עליכם לבחור בחבילת סלולר, כאן תוכלו למצוא פרטים על חבילות הסלולר בהתאם לתנאים, לפרטי המסלול ולמחירים המוצעים.

0 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תחומים נוספים להשוואה

חבילות סלולר

סלולר

השוואת חבילות טלוויזיה

טלוויזיה וטריפל

השוואת חבילות אינטרנט

אינטרנט

סיבים אופטיים

סיבים אופטיים

חבילות טלפון קווי

קווי טלפון

השוואת ברי מים

ברי מים

כתבות שאולי יעניינו אותך

מאילו חברות סלולר תרצו לקבל הצעות?
יותר הצעות = יותר סיכוי לחסוך כסף!
כבר יוצאים?
סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעה משתלמת:
*השארת הפרטים תשמש אותנו כהסכמה שלך לפנות אליך בפנייה שיווקית במספר הטלפון שמסרת לנו, אך לא כהסכמה לביצוע עסקה כלשהי.

רוצה להוזיל את חבילת הסלולר?

Next TV ביום מכירות מיוחד
לפרטים נוספים חייגו לנציג

רוצה לקבל הצעת מחיר

המועדפים שלי

שלחנו לך קוד אימות ב-SMS לטלפון
לבעלי טלפון כשר תישלח סיסמא באמצעות שיחה קולית
הקוד שהזנת שגוי
הקוד לא הגיע?
נתקלת בבעיה או שאלה?
אנחנו כאן לשירותך בטלפון 077-404-5025 בימים א'-ה' בין השעות 9:30-18:00
או במייל: info@smartcut.co.il
הקוד אומת בהצלחה!
שליחת הטופס מתבצעת